24/7 service
De Padelkiosk biedt 24/7 service aan jouw klanten.
Fullservice
Je personeel wordt ontzorgd en is dus elders inzetbaar.
Contactloos betalen
Onze Padelkiosk heeft een contactloos betaalsysteem.
Ons aanbod
Een Padelkiosk is dé automaat voor de verhuur van rackets en aankoop van ballen, grips en eventueel snacks of drinks. Er zijn drie verschillende modellen die op maat ingevuld kunnen worden. Van een Padelkiosk tot aan een Combi kiosk gecombineerd in een Padelunit.
Op de deursticker van de Padelkiosk staat een uitgebreid stappenplan hoe je padelrackets huurt en ballen koopt. Bij de Padelkiosk scan je eerst je bankkaart of de Lova-app. Zo open je de deur, en pak je wat je nodig hebt. Nadat je gekozen hebt, druk je op betalen. Het bedrag gaat automatisch van je rekening af. Na het spelen breng je de gehuurde rackets terug. De borg wordt binnen 24 tot 48 uur automatisch verrekend met het definitieve bedrag. Op zoek naar een uitgebreide handleiding? Klik dan hier.
Onze Padelkiosk is het enige automaat dat de verhuur van rackets mogelijk maakt. Dit is omdat de deur volledig open kan. Op die manier kan een racket gehuurd en achteraf teruggebracht worden, zonder dat hier personeel voor nodig is. Alles gebeurt automatisch door middel van de combinatie van een hightech weeg- en camerasysteem. Wij hanteren een full service methode. Met deze fantastische formule ondersteunen wij jou met het vullen en onderhouden van de Padelkiosk. Daarnaast handelen wij alle betalingen, vragen en klachten af en ontvang je als club ook nog eens commissie op alle verkoop en verhuur.


Kosten voor de club
Hoeft de club dan helemaal niets te betalen? Nee! Behalve het voorzien van internet en elektriciteit zijn hier voor de club geen kosten aan de Padelkiosk verbonden. Integendeel, de club ontvangt drie maandelijks een commissie op alle verhuur en verkoop uit de Padelkiosk.

Indoor en outdoor
De Padelkiosk moet indoor geplaatst worden. Voor de outdoor locaties hebben wij de Combi kiosk unit waar de automaat in is gemonteerd. Deze kunnen wij ook leveren en aanbrengen, zodat de spelers altijd kunnen profiteren van de faciliteiten die je als bedrijf kunt bieden.
Op dit moment staan er zo’n zeventig Padelkiosks in Vlaanderen en Nederland. Wil je graag zelf eens een Padelkiosk testen? Kom gerust langs op één van de vele clubs en ervaar zelf hoe efficiënt het is om een kwalitatieve Padelkiosk op locatie te hebben.

Padelkiosk op locatie?
Wil je graag een Padelkiosk op jouw locatie? Of wil je meer informatie over onze diensten? Neem gerust contact met ons op.
Veelgestelde vragen
Is er een vending machine voor het verhuren van rackets?
Ja, de Padel Kiosk is speciaal ontwikkeld om rackets automatisch te verhuren. Spelers kunnen eenvoudig via de kiosk een racket kiezen, betalen en direct meenemen. Hierdoor kan je zorgeloos jouw club laten draaien en Allesvoorpadel helpt met de Padel Kiosk om het beste uit je club te halen.
Is er een vending machine voor het verkopen van ballen?
Absoluut. De Padel Kiosk kan naast verhuur ook ballen verkopen. Zo hebben spelers altijd de mogelijkheid om direct nieuwe ballen te kopen voor hun wedstrijd. Dit kan zowel voor indoor locaties als voor outdoor locaties met padel– en/of tennisbanen.
Ik wil een self serving padelclub hebben, is dat mogelijk?
Ja dat is mogelijk. Er zijn meerdere onderdelen waar je als club over na moet denken als je self serving wilt zijn. Dit scheelt behoorlijk in personeelskosten. Denk hierbij aan het juiste reserveringssysteem, een code om naar binnen te kunnen en de verlichting van de banen die automatisch aan moet springen. Daarnaast is het van essentieel belang om rackets en ballen te kunnen aanbieden. Dit kan gemakkelijk met de Padel Kiosk. Hieruit kunnen rackets gehuurd worden en ballen verkocht. Neem contact op met Allesvoorpadel en zij helpen je verder.
Hoe werkt de padelkiosk voor racketverhuur?
Spelers kiezen op het scherm het gewenste racket, betalen via pin of app, en de kiosk geeft direct het racket vrij. De speler betaald een borg van €10,- die na een werkdag ook weer is teruggestort. Na gebruik kan het racket eenvoudig worden teruggeplaatst in de kiosk via een code die per mail is ontvangen.
Kan de kiosk ook ballen en accessoires verkopen?
De kiosk kan gevuld worden naar wens van de klant. Allesvoorpadel adviseert wel wat goed verkoopt en welke prijzen normaal worden gehanteerd. Naast ballen kunnen er bijvoorbeeld ook zweetbandjes, gripjes of andere materialen worden verkocht. Er zijn dus ook meerdere merken mogelijk in de kiosk, alles wordt gebaseerd op de wens van de klant.
Is de kiosk te personaliseren met clublogo of branding?
Zeker! De buitenkant van de kiosk kan volledig worden voorzien van de huisstijl, logo’s en kleuren van jouw club. Zo past de Padel Kiosk perfect in de uitstraling van de club.
Wordt er veel gestolen uit de padel kiosk?
In de kiosk zit een camera die de gebruiker filmt. Deze video’s worden alleen bekeken bij ongeregeldheden. Het voordeel van de kiosk is dat alles op gewicht gekocht wordt en dat het direct afgeschreven wordt. Dit betekent dat je een dief van je eigen portemonnee bent als je alles meeneemt en dat de club dus een goeie verkoop heeft gehad.
Hoeveel rackets en ballen passen er in de kiosk?
Dit hangt af van het gekozen model en de configuratie. Per locatie wordt beoordeeld hoe de indeling moet zijn. Vraag naar de mogelijkheden bij Allesvoorpadel.
Hoe wordt gecontroleerd of rackets terugkomen uit de padel kiosk?
De kiosk registreert iedere verhuur op basis van de betaalpas die gekoppeld is aan een emailadres. Spelers dienen zelf het racket terug te brengen naar de kiosk. Mocht dit niet gebeuren dan is er een boete per racket dat niet is teruggekomen die automatisch van de rekening wordt afgeschreven.
Hoe lang duurt de installatie van een padel kiosk en wat is er voor nodig?
De Padel Kiosk is binnen een paar uur geïnstalleerd. Het enige wat de club dient te organiseren is dat er een internetkabel en stroom aanwezig is. Daarna kan die snel in gebruik genomen worden.
Werkt de kiosk met pin of app?
De kiosk ondersteunt verschillende betaalmethoden, waaronder pinpas, creditcard en mobiele betaalapps. Dit maakt het eenvoudig en toegankelijk voor iedere speler.
Jouw vragen beantwoord
Veelgestelde vragen
Waarom is er € 10 euro gereserveerd?
Dit bedrag is een reserveringsbedrag. Dit zal nooit effectief van jouw rekening gaan, maar wordt aangepast naar het effectieve bedrag. Het reserveringsbedrag (€10) zal vervangen worden door het daadwerkelijke bedrag waarvoor je gekocht hebt. Voorbeeld: €10 euro wordt gereserveerd. Je koopt een tube ballen voor €7,50 euro. Binnen 24/48 uur zal – €10 euro vervangen worden door €7,50 euro (iedere bank werkt anders waardoor er afwijkingen kunnen ontstaan).
Ik kan mijn racket(s) niet inleveren, wat nu?
Geef het racket(s) af aan de bar en stuur een mailtje naar info@afp-trade.nl met vermelding van het aantal rackets dat je hebt achtergelaten. Wij checken met de bar, en zorgen ervoor dat er geen extra kosten worden aangerekend.
Ik heb geen retourcode ontvangen
Geen probleem, de retourcode dient enkel als back-up en heb je eigenlijk niet nodig om je racket(s) terug te brengen. Neem de bankkaart waarmee je de rackets oorspronkelijk huurde, klik op ‘Racket terugbrengen’ en ‘Betaling met bankkaart’. De Padelkiosk zal je kaart herkennen en de deur ontgrendelen, zodat je je racket kan inleveren.
Kan ik een racket kopen uit de automaat?
Nee, dit kan niet. Indien u het racket niet terug stopt, zal er automatisch een boete van €150 euro worden aangerekend, voor het ‘stelen’ van het racket. Je zou wel een racket kunnen kopen via onze padelshop. Neem gerust contact op